چطور بچه‌ها را به مدرسه برسانم؛ تاکسی یا اتوبوس؟ ماشین شخصی هم گزینه خوبی است. این موضوعات را خانواده‌ها هر سال اول مهر با خود مرور می‌کنند.

سرویس مدارس

به گزارش همشهری- مهدی اسماعیل پور، امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار شده سرویس مدارس از نخسین روز سال تحصیلی به‌صورت جدی فعال باشند و اولیای دانش‌آموزان هم می‌توانند پیگیر این موضوع شوند. اما این اتفاق برای چه تعداد دانش‌آموز و چگونه رخ می‌دهد؟

هزینه سرویس‌ مدارس در سال تحصیلی جدید:
اگر هنوز در سرویس مدارس ثبت‌نام کرده‌اید، این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند:
میزان افزایش نسبت به سال گذشته: ۴۵ درصد
نرخ سرویس مدارس ابتدایی: ۲ و نیم درصد بیشتر بابت خدمات جانبی ازجمله مراقبت و...
نرخ تاکسی‌های برقی: تا ۵۰ درصد افزایش به شرط رضایت خانواده

لزوم استفاده از برچسب و چراغ گردون
جابه‌جایی ۴۰ هزار دانش‌آموز با سرویس‌های آرم‌دار
سرهنگ فیروزکشیر، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس راهور:
در ماده ۸ آیین‌نامه مدارس به صراحت قید شده که اگر راننده از سرویس برچسب مدارس استفاده نکرده باشد، پلیس باید نسبت به اعمال قانون اقدام کند که مبلغ ۱۰۰ هزار تومان جریمه عدم‌الصاق برچسب سرویس مدارس است. همچنین سرویس های مدارس استثنایی طبق آیین‌نامه هنگام سوار یا پیاده‌کردن دانش‌آموزان باید از چراغ گردون زردرنگ استفاده کنند تا برای مأموران پلیس راهور قابل شناسایی باشند.

نظارت‌ها بیشتر می‌شود
جابه‌جایی ۴۰ هزار دانش‌آموز با سرویس‌های آرم‌دار
شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی :
برچسب سرویس مدارس تأییدیه‌ای بر صلاحیت راننده و خودرویی است که دانش‌آموزان به وسیله آن جابه‌جا می‌شوند. تاکنون حدود یک‌چهارم دانش‌آموزان تهرانی در سامانه سپند ثبت‌نام کرده‌اند. سازمان تاکسیرانی به نمایندگی از شهرداری تهران، مرجع تأیید و احراز صلاحیت شرکت‌ها، رانندگان و ناوگانی است که به‌عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کنند. سلامت تمام دانش‌آموزان تهرانی حتی آنهایی که در سامانه سپند ثبت‌نام نکرده‌اند، برای ما بسیار اهمیت دارد. براساس آیین‌نامه جدید مقرر شده حتی اگر پیمانکاران بدون ثبت‌نام در سامانه سپند با مدارس قرارداد بسته‌اند، حتما باید اطلاعات شرکت، رانندگان و ناوگان در سامانه بارگذاری شود.

 

جابه‌جایی ۴۰ هزار دانش‌آموز با سرویس‌های آرم‌دار

کد خبر 883413
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha